Monday 25 February 2013

#bakat semulajadi mereka yang owsem!

once, masa cuti saya pernah tertengok rancangan Safiyya kat tv9. saya tak pernah tengok pun sebelum ni and this once adalah sebab abah tersalah tekan channel.

its a catchy show, esp for those chic yang fashionista lah. kalau macam saya cuma suka tengok part restoran mana makan best. (hekhem. memang sesuai untuk saiz badan)

ada satu slot untuk Azah Chan. she's making her hobbies as profits. dia buat kad yang sangat-sangat gojes. sangat cantik. sangat kreatif.

anyhow, saya follow dia & terjumpa another one Azreen Chan. tak tahu lah depa ni siblings or what, tapi sangat kagum sebab dua-dua pun kreatif. both them can sewing, beading,& drawing by raw marker. WOW.

memang tabik untuk orang-orang yang berbakat seni kraftangan ni. and sebenarnya cuma nak bagitahu tujuan entry ni ditulis, dah terorder handphone pouch dari Ayu's Felt Craft. wondering around and u'll find out that you just wanna buy some. sighs, like me. hee. :D





# ni antara contoh felt craft. comei kan? mana tak cair mata hati & duit sekaligus?

#ya, saya tahu gaya tulis ni agak menggedik sikit. saja try waktu 3 pagi ni.